Mięśnie dna miednicy by Ela Furman – New Age Fitness

Mięśnie dna miednicy by Ela Furman

54225063_2211320895587268_8708017424949051392_n

5 kanonów zdrowia Twoich MIĘŚNI DNA MIEDNICY (postawa, oddech, prawidłowa mikcja i wypróżnianie, kaszel oraz kichanie, garderoba) by Ela Furman.

Fizjoterapeutka Elżbieta Furman zaprasza 26.marca (wtorek) o godz.17:00 do New Age Cafe wszystkie KOBIETY na fizjoterapeutyczno-towarzyskie wydarzenie.

Chcemy czy nie, ale natura obdarzyła każdą z nas budową, która preferuje łatwiejsze powstawanie dysfunkcji w obrębie miednicy. Poznajmy tę strefę i zróbmy wszystko, aby nie sprawiała nam ona problemu. 🧠

Spotkanie jest dla wszystkich kobiet bez względu na wiek, ilość urodzonych dzieci czy aktywność fizyczną. 👩‍👦‍👦  Zabierzcie dzieciaki. Czy małe czy duże, nie przeszkodzą w dobrej kawie w dobrym towarzystwie ☕️🧁🍎.

26.marca (wtorek) o g.17:00 ⏰, New Age Cafe. ul. Modlińska 115.
Informacje i zapisy: (22) 889 15 06.
Klubowiczki i klubowiczów zapraszamy w ramach karnetu.

* * *
Elżbieta Furman
jest fizjoterapeutką, absolwentką Wydziału Rehabilitacji Ruchowej na warszawskim AWFie. Ma uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness.

Od wielu lat jest szkoleniowcem oraz wykładowcą w szkołach fitness (Reebok University, IFAA Polska, obecnie Polska Akademia Sportu oraz Akademia Zdrofit), w których szkoli i uczy przyszłą kadrę instruktorów fitness.

Specjalizuje się w prowadzeniu i propagowaniu form prozdrowotnych: zdrowy kręgosłup, trening medyczny, stretching, praca z powięzią czy dnem miednicy. Zajmuje się grupami, które wymagają specjalnej uwagi: kobiety w ciąży, mamy z dziećmi oraz seniorzy.

* * *
Ela o swojej pracy:
Nie staram się stawiać ludziom zadań skomplikowanych, trudnych, często ponad ich możliwości fizyczne oraz techniczne. Stawiam na proste wzorce ruchowe, które ludzie wykonują na co dzień, w których popełniają często podstawowe błędy, które w konsekwencji prowadzą do pojawiania się bólu, przeciążenia czy kontuzji. Stosuję technikę małych kroczków do osiągnięcia celu, staram się opowiadać o ruchu, tłumaczyć go, pokazywać najważniejsze aspekty. W ten sposób uczestnik zajęć zaczyna widzieć różnicę, czuć jakość, jest bardziej uważny i skoncentrowany na swoim ciele.

Na bazie doświadczeń zebranych podczas pracy w gabinetach i klubach fitness stworzyłam specyficzny system pracy z klientem, zindywidualizowany i oparty na prostych wzorcach. Podchodzę do pracy z ciałem człowieka z ogromnym szacunkiem i respektem, zawsze stawiam na jakość, a nie ilość ruchu.

* * *

Komentarze